Molany
  • Видео 110
  • Просмотров 175 943
Vihoraški put | Bijele Stijene
Odlučili smo ovaj puta ponoviti ovaj predivan dio Gorskog Kotra nakon 10tak godina. Put nije nimalo jednostavan ni lagan jer se sastoji većinom stjenovitim terenom sa mnogo prepreka stijena i drveća koje nerijetko treba preskakati i zaobilaziti. Do samoga vrha Bijelih stijena nismo došli jer smo tamo već dva puta bili a ovaj puta bi nam previše zahtjevno bilo pa smo nedaleko samog vrha ipak odlučili vratiti se dolje na cestu...
Просмотров: 138

Видео

Medulin | Premantura | ISTRA
Просмотров 844 месяца назад
Od parkinga Benzinske pumpe u Medulinu krećemo prema Premanturi gdje ima brojnih biciklističkih i pješačkih staza uz prekrasnu obalu. Mali dio prije safari bara ja jako uzak i na mjestima ima trnja, mi smo jedan kraći dio gurali bicikle kako se ne bi izboli na trnju, može ga se i zaobići. Zanimljiv je i uzak most preko mora koji spaja Premanturu i Pomer na kojem se teško mimoići sa prolaznicima...
Begovo Razdolje | MTB
Просмотров 1315 месяцев назад
Krug Begovim razdoljem, uspon do vršnih starih žičara Bjelolasice pa spust do Matić Poljane... GPS trag: www.wikiloc.com/mountain-biking-trails/begovo-razdolje-165077924
Klek | Ogulin
Просмотров 6227 месяцев назад
Klek iz ŠRC Kneja, staza je to nešto dulja i malo zahtjevnija od one iz Bjelskog ali zato neusporedivo atraktivnija. Prvi puta nam je iz ovog pravca, a dva puta smo bili već iz Bjelskog. Staze se spajaju nešto malo prije pl. doma podno vrha, zadnji kratki dio do tog raskrižja je podosta strm i zato preporučamo korištenje štapova za planinarenje, a pogotovo pri silasku. Ostanite sa nama do kraja...
Dabarski kukovi | Velebit
Просмотров 604Год назад
Jedno od najljepših predjela Velebita za nas su zasigurno Dabarski kukovi na Srednjem Velebitu do kojih se dolazi preko Baških Oštarija, dio staze od Butinovače do Vranog kuka smo ovdje prezentirali, ali ovom stazom se može ići i dalje prema Kizi preko Žutok kuka pa sve do zadnjega u nizu Filipovog kuka. Odlično je i to što se na ovu stazu može na više mjesta popnuti pa ju čini ne zahtjevnom je...
Mosorski planinarski put | Split
Просмотров 245Год назад
Mosorski planinarski put prolazi kroz 10 kontrolnih točaka (KT) na Mosoru, planini iznad Splita. Započeli smo ga 2022. g., a završili 2023. pa tako budete primijetiti neke snijegom pokrivene KT. Zbog velikih vrućina ne preporuča se ići tijekom Ljeta. Vickov stup koji je na naslovnici videa nije niti jedna KT, ali zbog njegovog položaja i jedinstvenosti poznat je većini planinara, a prolazi se p...
Sv. Gera | Sošice | Miklavž | Gospodična | MTB
Просмотров 181Год назад
Predivna staza koju smo improvizirali po svojem originalnom planu, riskirali i dobili jedan predivan dan. Jedan kraći dio kada se skreće na Slovensku stranu je uzak, planinarska je staza ali se da proći, a kasnije je opet širi makadam iako na mjestima jako loš, na dva mjesta je gotovo nemoguće ostati na biciklu zbog velike strmine, ali sve ostalo je kao bajka, isplati se probati... GPS trag: ww...
Rogla | Lovrenška jezera | pot med krošnjami
Просмотров 663Год назад
Prekrasna šetnja od Rogle do Lovrenških jezera. Pot med krošnjami kao bonus na kraju videa... GPS trag: www.wikiloc.com/hiking-trails/rogla-lovrenska-jezera-140926951
Mosor to Extreme | Split
Просмотров 342Год назад
Ovo je naš treći puta da smo na Mosoru išli do krajnjih granica naših mogućnosti, preko 18km i više od 12h planinarenja. Kada se spustite od vrha Ljubljan, onaj niži hrbat koji ide preko vrha Kunjevoda do Debelog brda je terenski najzahtjevniji dio na Mosoru. Razmišljali smo dali bi radili taj veći krug ili manji, ali kako nas je vrijeme poslužilo odlučili smo se ipak za taj veći, po suncu to b...
Veliko Rujno | Buljma | Golić | Paklenica
Просмотров 757Год назад
Planinarili smo od kapelice na Velikom Rujnu prema Buljmi pa natrag do prekrasnog vrha Velikog Golića. Obje su točke Pakleničkog planinarskog puta pa nam je to bio primaran cilj ovoga puta, ali ono što je bitno je bilo vratiti se na ovo prekrasno mjesto nakon dužeg vremena.
Šilo - Sv. Marak | Otok Krk
Просмотров 328Год назад
Od prekrasnog manjeg mjesta imenom Šilo na otoku Krku krećemo MTB-ima prema Sv. Maraku, predivnom mjestu poput maloga raja na Zemlji. Staza se penje dobrim djelom puta prema gore, a zadnjih nekoliko km spušta se po kamenitom terenu po kojemu je otežano bilo upravljati biciklima, ali taj dio na sreću je bio kratak, nakon čega dolazimo na asfaltnu cestu po kojoj se spuštamo skroz do Sv. Maraka. O...
Trdinov vrh | Sveta Gera
Просмотров 502Год назад
Davno smo bili na Svetoj Geri iz smjera Hrvatske mjesta Sošice, došlo je vrijeme da isprobamo sa Slovenske strane iz Gabrja. Sa ove strane staza je puno prometnija što je i za očekivati od Slovenije, ali to je i jedan od razloga zašto je toliko blata na stazi, pogotovo do doma Gospodična. Strmija je i malo zahtjevnija ali ništa strašno. Zanimljivo je i mjesto Sv. Miklavž do kojega dolazimo kruž...
Bjelolasica | zimski uspon iz Vrela
Просмотров 462Год назад
Dvoumio sam se dali bih ovaj video objavio, najviše iz razloga što nas je jedan mali nepoznati psić iz Vrela pratio sve do kraja pa i natrag ipak sam se odlučio da ga objavim i na taj način posvetimo ovaj film upravo tom psiću. Njegovu sudbinu ne znamo jer se je oko pola sata prije povratka izgubio i od tada ga više nismo vidjeli, ako ste ga vidjeli bilo bi nam drago da nam ovdje javite, zabrin...
Vrzenica Canyon | Island of Krk | Baska
Просмотров 1,7 тыс.Год назад
Pođite sa nama u šetnju kanjonom Vrženica i prekrasnim plažama okolo kanjona. Neka vam ovaj video bude motivacija da i sami otiđete ovdje i doživite ljepote kanjona i prirode koja ga okružuje. Do kanjona prolazi se poznatom plažom Bunculuka, kanjon počinje kod uvale Vela Vrženica, a završava na raskrižju prema vrhu Rebica (Panor) 311m i po povratku prema šumi Lubinin, dug je oko 2,5km. Sa vrha ...
Lišnica | Mosor
Просмотров 245Год назад
Lišnica je najistočniji Mosorski vrh. Visok 950m i početak je kraja veličanstvenog Mosorskog grebena koji dugo vijuga planinom. Počinjemo uspon kod crkvice Gospe od Začeća u blizinu sela Gata kraj Omiša po Milanovoj stazi. Prvi dio uspona pretežno je kamenitog tla, a drugi ima nešto i šumovitog niskog raslinja. Vrh je kamenit i na otvorenome što nam je znatno otežalo doći do njega onaj zadnji d...
Perun | Split
Просмотров 1,2 тыс.2 года назад

• @blekfut5763
    @blekfut5763 19 дней назад

You mustn't clip in the same section of the steel rope! It's extremaly dangerous, you fools! There have to be at least one section free between the climbers!

@Molany 19 дней назад

Yes sir omniscient, how wise you are, i don't know how we could go on living without your wisdom :D

@DenisSijanski Месяц назад

vihoraški put je predivan i zahtjevan

• @MrFamosa55
    @MrFamosa55 2 месяца назад

Lehká!

@Molany 2 месяца назад

how for whom...

• @dRobi
    @dRobi 2 месяца назад

Odlično ste snimili :) svakako treba naglasiti da je ovo lakši put nego kad se ide istočnom stranom Koliko može biti lakši 😂

• @meisterschnell
    @meisterschnell 4 месяца назад

Wir waren letztes Jahr dort. Super Wanderung die ein auch einiges abverlangt. Nicht zu unterschätzen. Wir sind dann in ein Unwetter gekommen und sind teilweise Knietief im Wasser gestanden und das auf einem offiziellen Wanderweg. Wir hatten aber alles dabei, sprich Regenjacken und Co.

@Molany 4 месяца назад

One should always be prepared, luckily you were...

• @spelagros93
    @spelagros93 4 месяца назад

Jel se moze ic sa pasom? Hvala na odgovoru😊

@Molany 4 месяца назад

Mislim da se može jer nema penjanja, samo se hoda. Ali oprezno i polako na nekim mjestima uz slapove i onaj jedan dio kada se ide prema gore je malo sklizak...

•  5 месяцев назад

Pozdrav, dali je prilikom prolaska staze obavezan prolazak preko ovih visecih mostova na 1:42 minuta videa?

@Molany 5 месяцев назад

Nije, to je dodatno tko želi probati...

• @slawkovictoria
    @slawkovictoria 5 месяцев назад

Jak to nagrywasz z drona? Masz kogoś do obsługi?

@Molany 5 месяцев назад

We record ourselves, without anyone's help...

@goransrecnik6546 5 месяцев назад

Obišao Kamenu galeriju u srpnju 2021 u okviru skoro 30 km ture od Velikog Rujna do Debelog kuka i nazad. Cijela trasa prekrasna. Nikog nigdje, osim konja i krava na Velikom i Malom Rujnu. Vaše montaže su super, od kadrova, videa, glazbene podloge. Sve super.

• @medokrusko

@stipedomazet8169 9 месяцев назад

Jako lijepo 🦌🦌

@ankamiletic804 10 месяцев назад

Poznajem ja to jako dobro

@Molany 9 месяцев назад

Lijepo

@goransrecnik6546 10 месяцев назад

Vidakov kuk je fenomenalan vrh. Staza od Velike Paklenice, preko Manita Peći, preko Zoljinog kuka, kružno u kanjon. Predivno. Svugdje pogledi na nevjerojatne formacije stijena, pogled prema predivnom Bojinom kuku, pogled prema glavnim vrhovima Južnog Velebita. Neprocjenjivo.

• @perodjetlic2881

Bez riječi,prekrasna staza

• @GiordanoBabic
    @GiordanoBabic Год назад

Još nisam bio tamo ali imamo namjeru,odličan video👏👏😃👍😋😋😋👌😍❤️🍀

• @agaartur
    @agaartur Год назад

Super video. Pozdrav

Wow. We are glad that we came across such a sensational video and channel. Beautifully. Of course we stay here and give you a SUB. We also invite you to our modest thresholds :)

To je zamjenjeno sve

Tu nema rusevina

@ankamiletic804 Год назад

Nemam ja nista na Satorini iako znam da su me upisali.Hvala nek na Satorinu ide onaj ko je boravio gore.ja zelim samo svoje misto di sam rodjena

@Molany Год назад

Šatorina je vrh te stoga nitko nema pravo na njega vlasništvo...

@ankamiletic804 Год назад

Tud sam svaki dan cuvala koze

Lijepo...

@DenisSijanski Год назад

super snimak. koji dron koristite?

DJI Mini 3 Pro

• @liveandletlive8264
    @liveandletlive8264 Год назад

👍🙋‍♂️

@goransrecnik6546 Год назад

Odlično.

• @wkcwarrior
    @wkcwarrior Год назад

Bravo, fora je uspon, šteta da nije duži :) ruclips.net/video/O-FxL3VEhJs/видео.html

• @viniciusyztc
    @viniciusyztc Год назад

Awesome video! Is it possible to climb Mala Mojstrovka in May?

@Molany Год назад

Yes it is but it is possible there well be still snow so you may need crampons.

• @martin_sirovica
    @martin_sirovica Год назад

Odličan epski video. Nadam se da ćete napraviti nešto slično i za Žumberak s naglaskom na kanjon Slapnice, Slap Brisalo, stari grad Žumberak, Sošice, mlinove na rijeci Kupčini, jamu Jazovku, Pećno, Sopotski slap i naravno Svetu Geru.

Ako treba spreman sam ustupiti i vlastiti video i foto materijal. Imam Slap Brisalo i Kanjon Slapnice nakon velikih kiša u punoj snazi vode.

@Molany Год назад

Martine, Svetu Geru smo nedavno snimili ali sa Slovenske strane: ruclips.net/video/uAKLHBjQj00/видео.html, a i slap Brisalo imamo video još od 2019. g.: ruclips.net/video/hALc5bM5U2Y/видео.html, imate još nekoliko videa iz područja Samoborskog i Žumberačkog gorja ako pregledate cijelu našu zbirku videa. U principu naša misija je da snimimo planinarske staze i puteve zajedno sa GPS tragovima, a ne samo jednu znamenitost, hvala na ponudi...

• @zlatkoos4004

Odlicno Molany samo tako naprijed...👍

• @miravukic1899
    @miravukic1899 Год назад

Hvala ekipi koja je snimila ovaj ljepo dio Velebita;Otišla sam kao dijete (sa Plana) ;ali uvijek se sa sjetom sjetim mojerodne grude A da su naši roditelji imali uslove za život gdje bi nam danas bio kraj Hvala još jednom svim ekipama koje snimaju i prepoznaju ljeputu LJEPE NAŠE FOMOVINE🇭🇷🇭🇷

• @tmgang3254
    @tmgang3254 Год назад

Great video

• @zeljkobrkic4780
    @zeljkobrkic4780 Год назад

Sve pohvale na trudu ... i video i muzika ...

@DenisSijanski Год назад

super video i super mjuza

• @agnieszkabosak7978
    @agnieszkabosak7978 Год назад

Piękna wyspa, pełne video

• @webgraf123
    @webgraf123 Год назад

Hvala na prikazu. Lijepo izgleda. Zanimljive su i pješačke ture u Svetoj Nedelji. Posebno ona od Male Gorice (od Stublovog zdenca) do Lacković brega (Svetonedeljski breg) i ona kroz šumu Starča (mislim da Starča pripada Samoboru). Pa ako dokumentiraš ovako biti će to lijeoa pozivnica izletnicima da dođu u šetnju.

@Molany Год назад

U biti kada razmisliš nije lako pronaći ovakve ture, a ima ih oko nas, nisu ne znam kako atraktivne ali kada nemaš ništa u planu većega baš su dobrodošle, budem prvom prilikom istražio i te oko Svete Nedelje pa ako nađem nešto zanimljivo svakako ću ih obraditi videom...

• @webgraf123
      @webgraf123 Год назад

@@Molany Prošao sam jučer ovu stazu, baš je ugodna. Šteta jedino što Grgosova špilja ne radi nedjeljom i ponedjeljkom. Evo da nije bilo tvoje objave ne znam bi li mi ikada pala na pamet ova staza. Topla preporuka svima koji imaju 3-4 sata slobodnog vremena da dođu i prošetaju ovom stazom.

@Molany Год назад

@webgraf123 baš je staza pravi dragulj, slatka, i ja sam se iznenadio, nisam ništa očekivao u startu. Hvala na podršci...

• @apartmentsmiroslavvojnovic3302

Best views!

• @marijoprofabosnjakmatic1275
    @marijoprofabosnjakmatic1275 Год назад

Podrška kanalu

Dobar video

@matejperkov8694 Год назад

Na Stolu sam bio jednom zimi, ali nažalost nikada ljeti! Očito da moram, a ova ferata mi je isto višegodišnja želja. Hvala kaj si nam to lijepo ovako prikazao!

@Molany Год назад

Eto trudim se, a jedina nagrada su mi ovakvi komentari podrške, hvala ti Matej...

@matejperkov8694 Год назад

E vidiš nikad nisam bio ovdje, dao si mi dobru ideju!

Divna je Fortica, bio sam prije dvije godine i rado bih ponovio! Cijelo to područje oko Omiša može biti genijalan ferata park raznolikih težina.

@matejperkov8694 Год назад

Žestoke su zime na Platku, nadam se doživjeti ove godine!

@Molany Год назад

@matejperkov8694 prekrasno je na Snježniku zimi, meni je ove zime cilj Bjelolasica vrh Kula, samo ne znam još od kuda je bolje, iz smjera Jasenka ili iz Begova Razdolja